Tuesday, October 27, 2009

~ KonFius ~

salam..
nk luahkn apa y tbku d ati...huhu sdgkn ngh xm week nieh..
tp smpt agi lyn blog...xpa2 jp ja ..jp lg smbung std..
thnk kupu2 kecil krn menalepon sy sbtr td...
huhu mmg ngh strees std n memrlukn seseorg utk smbg pon...
seb bek die tepon..dpt sket input2 n prigtan utk dri sndri...
huhu rakn kmi sorg nie agk brubh skg...tkt lak nk tegor die...
xpe2..ms menentukn segalanya.....

dear my angel...
thnx sbb slalo dgr dri ini mbebel..
hal duniawi trutamanya...sesungguhnya imanku amat lemah
bebnding drimu....
malu kdg2....nk jd bek cm hg gk...
tp thnk...yg slalo ingtkn aku menda yg spttnya...
u gv me strength d kala i need u ...
jgn lpa n jgn penah jemu nk tegor aku mende yg aku lpa...
ok??
..............................................................
To my dear ati plak...

bleykah dri in brubh??
insyaAllah kalo itu yg aku nk
jika itu yg aku usahakn...
ke arah mencari keredhaan Mu..
tp....
aku sgt byk mgunaakn TAPI n mungkinkah??
oleh itu stop right now!!!!
no more tapi2..n angan2 yg xda hala tuju..
xpa2...aku try brubah sket2...
dlu bley so why not truskn niat murni ni kn..
xrugi pape pon...
malah amat2 bruntung d alam yg kekal abadi...
ok..chaiyok2..aja' fightin!

No comments:

Post a Comment