Thursday, January 28, 2010

~bertemu ketenangan~

..thnx my ex-rumet krn email mu mbuatkn ati merenung kembali kealpaan driku...


semalam a.k.a 27 jan..tergerak ati nk bka email...n prasan satu email ni novel pendek hasil karya fatimah syarha...seindah mawar berduri..

tengok je tajuk pun dah best...tmbah lg kandungannya...

best...banyak mesej yg cuba disampaikn...

bingkisan tinta cerita itu ditujukan istimewa buat mereka yang mencari kjernihan redho illahi dalam bercinta...

tanpa aku sedari...huhu manik-manik jernih pon wujud...

Ya Allah..selama ni kelalaian aku menguasai diri...

kerana aku hanya manusia biasa..

imanku jua kejap turun dan naik...

aku jua punya perasaan ingin memiliki hati............

kerana itu lumrah n fitrah cinta yang wujud...

cinta Allah suci...tp aku yg slah tafsir..slh gunakn..

ini semua ujian yg diuji pada setiap remaja..(eh remaja lg ke )


patutla banyak perkara berlaku yang menyebabkan ketenangan hidupku

diragut...so skg nie...aku dh sedar dan sgt2 berharap dpat istiqomah dgn prubahn2 nie..

doakn i ye...

aku nk hidup dgn lebey tenang...

dh xnk kaco kwn2...sian diorg asyik dgr je pe yg aku cte...

but thnx my fren..jd pndgar setia...n sory ...

so impian n harapan ku skg...


menjadi sekuntum mawar berduri yang tersingkap seribu satu rahsia kesucian hati di sebalik tabir cinta..agar si kumbang istimewa yang berjaya mencari penawar bisa duri wardah bisa miliki hati ini...kerana kebenaran janji Allah yang termaktub dalam surah An-nur

''wanita yg toyyibaat itu untuk lelaki yang toyyibun''

right now....fokus stdy...n doa ....


to my dear angel...

aku yg nk mntk maap..

aku yg xlayak mencari cermin buat shbat..

aku bukan sahabat yg baik..maapkn aku

tp iringlah aku agr kta mampu menjadi cermin shbt..

ingtkn aku di kala aku alpa...

1 comment:

  1. Dear ieka syg,

    ~Allah mmg sayangkan kita.

    ~Actually,aku dah ada novel nie dalam laptop da lama.Aku x penah hantar eh?Sori2.

    ~Back 2 end of 2007,pas baca novel nie aku mmg tersedar..n aku teringin nk jd mcm khazinatul asrar 2..best kan.

    ~Moga Allah permudahkan perjuangan kita :)

    ReplyDelete